Klantenservice

Bestelde producten kunnen niet geretourneerd worden. Alleen als je kunt aantonen dat het product niet aan de omschreven eisen voldoet kun je je aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) in de vorm van een tegoedbon terug krijgen. Deze tegoedbon kun je vervolgens zonder einddatum spenderen op de webshop van Vrijheid in de Zorg. Wij vragen dan wel om een foto van het beschadigde/verkeerde/niet-werkende product. Deze garantie geldt tot 2 weken na de verzenddatum door Vrijheid in de Zorg.

Kleuren en/of maten kun je aangeven in de winkelmand onder het kopje bestelnotities.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Omdat de webshop van Vrijheid in de Zorg pas geopend is & omdat het op dit moment erg druk is, is niet alles op voorraad. We houden je natuurlijk wel zo goed mogelijk op de hoogte van de levertijden zodra je bestelling bij ons geplaatst is. Heb je tijdens het bestelproces per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Bestellingen kunnen betaald worden door middel van Ideal.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen €5,85 of €3,95 per bestelling.

Heb je vragen over een geplaatste bestelling of een product op de webshop neem dan contact met ons op via onderstaande gegevens:

Telefoonnummer: 06 13 73 12 58 (alleen bereikbaar via whats app!)
E-mailadres: redactie@vrijheidindezorg.nl